čtvrtek 22. července 2010

Kuře na sladkokyselo



Koupila jsem 2 ananasy(byly prostě v akci 1+1). Jeden padl na grilování. No a půlka druhého dnes na večeři.
Tento recept jsem převzala a upravila(celkem dost) z kuchařky, kterou mi dala má tchýňka v dobách, kdy ještě zdaleka nebyla mou tchýňkou a o mém kuchařském umění měla jisté(řekněme nemalé) pochybnosti(přiznávám, že to tak úplně neopravněné nebylo, ale...). No každopádně když jsem ji rozbalila...úsměv mi ztuhl a jen jsem suše polkla...Tenkrát se mě to hodně dotklo(dnes by mě kuchařka potěšila).

Tak a teď k věci. Žádná kulinářská perla to není, ale nám to chutná...tak proč ne...Tohle někde číst, tak se chytám za hlavu :).

Suroviny: (zhruba pro 2 osoby)
olivový olej
250 g kuřecích prsou
1 cibule
1 červená paprika
1 zelená paprika (tu jsem dnes jaksi neměla)
1/2 ananasu
100 ml kuřecího vývaru (já použila půlku kostky-kuřecí bio)
2 lžíce vinného octa
2 lžíce sojové omáčky
1 lžíce medu
1 lžíčka solamylu
sůl
pepř

příloha: rýže či nudle

Postup:
No nejdřív jsem si všechno nakrájela(překvapivě)- a zlehka osolila a opepřila kuřecí maso.
Na olivovém oleji jsem osmažila pokrájená kuřecí prsa, pak jsem přidala cibuli a papriku a tak 3 minutky smažila.
Následně jsem přidala zbývající ingredience - kuřecí vývar, ocet, sojovku, med a ananas. Chvilku jsem povařila,osolila a opepřila.
Solamyl jsem rozpustila ve studené vodě a za míchání přilila. Směs zhoustne(dávám opravdu jen málo, prostě jen aby to bylo trošku hustší a neteklo to).

Žádné komentáře:

Okomentovat